lauantai 19. tammikuuta 2013

Haaste


Nyyti heitti minulle tälläisen haasteen. Katotaan selviänkö! :)


Haasteen säännöt
- kerro 11 asiaa itsestäsi
- vastaa haastajan 11 kysymykseen
- keksi 11 uutta kysymystä
- haasta 11 bloggaajaa
- kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

1. Tällä hetkellä yritän lukea Anna Kareniinaa ja haluasin käydä katsomassa leffassa se elokuvan.
2. Oon H&M:n suurkuluttaja!
3. Huoneeni on yleensä sotkuinen, kuten nyt.
4. Asun järven rannalla.
5. Meillä on yksi kissa, Matti
9. Oon puuhaillut kortteja jo ihan lapsesta lähtien.
7. Haluan matkustella paljon.
8. Mulla on sellanen tosi iso vaaleanpunainen säästöpossu. Tosin siellä ei ikinä ole mitään...
9. Oon aikamoinen vilukissa.
10. Vietän tänään nimipäivää:)
11. Mietin jo että eikö nää kohdat lopu ikinä.

Nyytin kysymykset:
1. Onko jotain käsityötekniikkaa, jota et vielä hallitse, mutta joka kiinnostaisi?
 Hmm...olis kiva osata neuloa, mutta en osaa (sitäkään) kauhean hyvin. Oon aika tumpelo käsityöjutuissa ;)

2. Osallistutko mielelläsi erilaisiin haasteisiin ja vaihtoihin?
Juu, enimmäkseen haasteisiin.

3. Unelmatyösi ja miksi viihdyt/viihtyisit siinä?
Ei mitään hajua! Lukioon olen menossa varmaan syksyllä koska en tiedä yhtään mihin muuallekkaan hakisin...

4. Luetko paljon kirjoja? Mitä kirjaa suosittelisit?
Luen paljon, varsinkin nuorten aikuisten kirjoja, kaikkea teinihöpää, historiallisia kirjoja. En osaa suositella jotain tiettyä, oon lukenut niin paljon hyviä kirjoja
!
5. Kerro jostakin toteutuneesta unelmastasi.
Esim, perustaa tämä blogi.

6. Minkä unelman aiot toteuttaa seuraavaksi?
Jaa..enpä tiedä. En oo miettinyt. Haluan matkastaa kesällä jonnekkin.

7. Mainitse kolme suosikkiesinettä kodistasi.
Askartelupöytä(+sen sisältö), sohva ja yks koru.

8. Mainitse kolme turhinta esinettä kodistasi.
 No ainakin led-kynttilät..

9. Mikä on parasta lempivuodenajassasi?
Aurinko :) <3

10. Mistä tulet hyvälle tuulelle?
Ystävistä, naurusta, monesta asiasta.

11. Kuvaile itseäsi kolmella sanalla.
ööö..en mää tälläsiin osaa vastata! Positiivinen?


Mun kysymykset:
1. Lempivärisi?
2. Jos voisit matkustaa ajassa taaksepäin, millä aikakaudella kävisit?
3. Mitä haluaisit tehdä kymmenen vuoden kuluttua?
4. Jos saisit matkustaa minne tahansa, mihin menisit?
5. Mistä tulet hyvälle tuulelle?
6. Suklaa, toffee, salmiakki vai hedelmäkarkki? :)
7. Millainen puhelin sinulla on?
8. Lemppariruokasi?
9. Kolme tärkeintä tavaraasi?
10. Viimeksi katsomasi elokuva?
11. Suosikki vuodenaikasi?

Koska olen nyt niin laiska, jaan tämän kaikille teille blogini lukijoille. Ottakaa siis mukaanne jos haluatte!! Hyvää lauantai-iltaa!!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Se piristää päivääni<3